خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/20 - 10:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جمیری عنوان کرد:

ضرورت استفاده از نظرات نخبگان در بررسی طرح‌‌ها و لوایح

ماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از نظر نخبگان در بررسی طرح‌‌ها و لوایح، گفت: در صورت تصویب کلیات لایحه در مجلس ، جزییات آن مورد بررسی قرار میگیرد که پیشنهادات و اصلاحیه نخبگان و کارشناسان می تواند در فرآیند بررسی موثر باشد.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به نشست لایحه عفاف و حجاب در بوشهر گفت: بعد از اینکه ناهجاری های اجتماعی در جامعه بوجود آمد تقاضای جدی بود تا یکسری قوانین بازدارنده برای اصلاح و کنترل امور مصوب شود.



وی افزود: بعد از مدتی یک لایحه توسط دولت به مجلس آمد که با یک فوریت آن موافقت شد و بعد از ارجاع به کمیسیون فرهنگی، لایحه با تغییراتی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.



جمیری با اشاره با ضرورت استفاده از نظر نخبگان در بررسی طرح‌‌ها و لوایح، گفت: در صورت تصویب کلیات لایحه در مجلس ، جزییات آن مورد بررسی قرار میگیرد که پیشنهادات و اصلاحیه نخبگان و کارشناسان می تواند در فرآیند بررسی موثر باشد.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بیان کرد: با این رویکرد از فرصت پیش آمده استفاده شد و با جمع‌بندی نظرات کارشناسان و صاحبنظران در این نشست، موارد اصلاحی در جلسات مجلس به فراخور شرایط ارائه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366359
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار